Sivut

keskiviikko 28. huhtikuuta 2010

Verijäljen vetoa

Tänään meillä oli siis tokoton päivä joka oli allekirjottaneelle melkonen haaste (:D) ja jotain tekemistä piti tietysti keksiä. Päätin olla rohkea ja vetää parit verijäljet vaikka maassa onkin vielä valkeita laikkuja.

Ekalle jäljelle mentiin heti ku olin sen maahan saanu, tää oli ehkä 50m pitkä, kaarsi loivasti, ei yhtään makauksia, lopussa vaan kaato jolle pysähtymisestä kehuin ja heittelin kaadolle nakkeja palkaksi. Pientä haahuilua havaittavissa koiralla, mutta eipä mun "ohjauskaan" ollu paras mahdollinen ku piti merkkejä seurata, ohjata koiraa ja napsia niitä pyykkipoikia vielä samaan aikaan pois puista. Ens kerralla en siis todellakaan vedä tota yksin... Ja mun kenkiin oli vissiin jääny verta ku Reps halus ehottomasti jäljestää myös sen pätkän mistä olin kävelly pois kaadolta.

Toka jälki oli sitte vähän pidempi, oisko jonku sata metriä, tähän tein yhen makuun suoralle ja sitte kaadon tietty loppuun. Ja loivaa kaarta myös. Edelleen pientä haahuilua, muutaman kerran palautin koiraa nykäsemällä liinasta, ja paikkaski loppujenlopuksi ihan hyvin omat haahuilunsa :D Ja jälleen kerran mun poismenojäljet kiinnosti hyvin hyvin paljon.. Pitääpä olla tarkempi ens kerralla. Kaikenkaikkiaan kivat ekat veret, jos ens viikolla uusiksi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti